Klachten
Wij selecteren onze wijnhuizen en wijnen met zorg. Ook slaan wij onze wijnen zo goed mogelijk op. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. De kans is klein, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan tijdens het transport of tijdens de productie van de wijn. Accepteer bij een duidelijk geval van breuk uw zending niet, teken niet voor ontvangst en geef deze mee terug met de koerier!
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Granada Wijnen bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Let op: diverse van onze wijnen zijn ongefilterde natuurwijnen die troebel kunnen zijn en depot in de fles kunnen hebben. Dit staat bij de wijnbeschrijvingen vermeld. Dit is natuurlijk en dus geen afwijking en ook geen reden voor een klacht.